Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 01:32:16 MET DST

W dniu 2010-09-04 23:10, Czarek pisze:
> W dniu 04-09-2010 22:52, animka napisa艂/a:

> "漏 Animka"
>
> A to by艂 dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki ;-)

Odtran偶ol si臋 ode mnie niezawodny baranie jak nie potrafisz doradzi膰 bo
sam te偶 si臋 na tym si臋 nie znasz.
Kart jest na Allegro do licha i ciut ciut, tylko nie napisane do jakich
czytnik贸w pasuj膮.
Wi臋kszo艣膰 jest do aparat贸w fotograficznych i telefon贸w, a mnie by si臋
przyda艂o do czytnika w komputerze - jako dysk do plik贸w, film贸w i mp3, a
nie tylko do zdj臋膰, bo do zdj臋膰 to mam w telefonie, a do telefonu to mam
kabel USB.

--
animka