Re: Dysk zewnetrzny - maly problem

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 01:38:57 MET DST

W dniu 2010-09-04 23:08, JoteR pisze:

> Nie wszyscy mają tak dobry sprzęt ;-)

Przecież ja nie mam "wypasionego" sprzętu. Kupiłam sobie powystawowy z
rok temu albo trochę wcześniej.
Później znajomy mi zamontował drugą nagrywarkę dvd Pioner, bo po co
miała leżeć na półce i się marnować bezczynnie :D Na tej pierwszej
wydrukowałam tylko jedną płytkę Light Scribe- jakoś nie mam do tego zapału.

--
animka