Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 08:07:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
>Mnie się wydaje, że częściej się jednak przewala pliki po dyskach, niż
>zapuszcza skanowanie antywirusem, ale pewnie się mylę. :)

Skanowanie antywirusem dużo bardziej przypomina "normalną pracę"
(rozumianą jako jakieś WWW, poczta, ofisopodobne wynalazki, trochę
gier). Zwłaszcza, że aby odczuć zysk z AID-0 trzeba mieć ciągłe odczyty,
co oznacza, że fragmentacja filesystemu może położyć zysk z AID-0 na
łopatki. (zresztą nie tylko z AID-0).

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'