Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 08:03:57 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Saiko Kila"
>Ja dowodzę że może być przydatny - przecież wystarczy jeden przykład.

No właśnie nie. Pisałeś, że będzie przydatny, a nie że może być.
I to jest ta różnica.

>dałem tylko jeden z kilku które doświadczyłem (inne wiążą się głównie z
>grami, choć zwykłe kopiowanie obrazu, backupu, też jest szybsze).
>Osobiście uważam że jeśli człowiek nie jest pewien że potrzebuje tego
>RAIDa to nie powinien próbować. Czyli jeśli tylko mu się wydaje, to nie.

O. I to jest coś, pod czym mogę się obiema rękoma podpisać.

>Natomiast jestem za tym żeby spróbował każdy kto myśli że mu się to
>przyda - najwyżej zacznie cenić sobie niezawodność. Użycie komputera to
>też zabawa, nie?

Nie. Podobnie jak używanie odkurzacza, czy piekarnika. (pomijając
szczególne przypadki).

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |