Re: Laptop wypasiony, jaki?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 11:47:08 MET DST
Message-ID: <i5qg6t$aqd$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message
news:op.vifadlap13q3bq@piotr-komputer...
> Dnia 02-09-2010 o 22:31:18 Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a):
>
>> Dlaczego Dell?
>> Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
>> następnego dnia roboczego i naprawia.
>
> Masz na myśli naprawę gwarancyjną? I jak się da to naprawia w domu? Wow.
> To nie chcę nawet myśleć, jakim kosztem będzie obciążony klient, kiedy
> serwisant zakwalifikuje usterkę jako z winy użytkownika..

To kup 3-letnia pelna gwarancje i pokryje nawet zalanie kawa.

Pozdrawiam
Kamil
Received on Fri Sep 3 11:50:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 03 Sep 2010 - 11:51:01 MET DST