Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 14:07:54 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Saiko Kila"
>Oj nie przesadzaj z tymi szybkościami - RAID0 powinien być szybszy niż
>każdy dysk w porównywalnej cenie.

"Powinien", pod warunkiem specyficznych zastosowań.

>Przy czym ja osobiście nie używam go
>na system, bo jednak trochę się boję, a nie zawsze mam czas na backup.

Czyli takie teoretyzowanie, i to bez żadnych sensownych podstaw.

>Ale przy montażu video to jak sprawdziłem doświadczalnie daje ogromny
>przyrost. Ten sam filmik może się renderować kilka minut szybciej tylko
>dzięki raidowi. Teraz pomnożyć takie kilka minut przez liczbę renderów i
>mamy konkretny zysk.

No bo przecież każdy użytkownik prede wszystkim montuje filmy.
Oczywiście HD, żeby było bardziej profesjonalnie.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |