ZOTAC IONITX-B-E - opinie użytkowników

Autor: RudeBoy <news_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 20:18:36 MET DST

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem płyty ZOTAC IONITX-B-E.
Komputer ma służyć jako mini media center pod tv. Całość podłączona do
ampli i tv.
Niewątpliwą zaletą płyty jest cena oraz brak zbędnych dodatków typu wifi...

W związku z tym mam pytanie do posiadaczy tej płyty lub tych, którzy
mieli z nią styczność.

Jak ta płyta radzi sobie z materiałem wideo HD 1080p.
Czy takie wideo będzie chodzić dobrze? Dobrze to znaczy bez żadnych
zacięć. Może istotnym być fakt, że chodzi mi o pliki mkv.

System będzie wyposażony w 2GB pamięci i będzie pod kontrolą XP.

Bardzo proszę o nie zabieranie głosu "wszystko wiedzących" i tych którzy
ze sprzętem nie mieli styczności.

dzięki i pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta