Re: Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 19:52:15 MET DST

Dnia Tue, 31 Aug 2010 15:38:19 +0200, latet napisał(a):

> Całkiem niegłupie. W czasach PATA nie było życia bez kieszeni, ale teraz
> najprościej po prostu kupić śledzia z wyjściem e-Sata i zasilającym i podłączać
> dysk na stole kabelkami. Ale do pracy na co dzień - taka kieszeń fajna i
> elegancka. Sprawię sobie chyba taką.

Czy ja wiem... Ja mam do celów codziennego targania klamotów do i z fabryki
coś takiego: http://tinyurl.com/3yrc9bn (tyle, że w środku 500GB dysk).
Wygodne do noszenia, w razie potrzeby podłączenia w innym miejscu jest USB.

Tak mi to rozwiązanie przypasowało, że kupiłem drugą kieszeń, puste obudowy
i kolejne czyste dyski, żeby sobie na tym archiwa robić.

[ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out,       ]
[ you can still fall back down in an instant.                  (Max Payne) ]