Re: ZOTAC IONITX-B-E - opinie użytkowników

Autor: MAR <MAR100610_at_spox.org>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 21:49:19 MET DST

On Tue, 31 Aug 2010 20:18:36 +0200, RudeBoy wrote:

> Bardzo proszę o nie zabieranie głosu "wszystko wiedzących" i tych którzy
> ze sprzętem nie mieli styczności.

Nie miałem z płytą styczności, więc pewnie będę pisał głupoty ;)

> Zastanawiam się nad zakupem płyty ZOTAC IONITX-B-E.
> [...]
> Jak ta płyta radzi sobie z materiałem wideo HD 1080p.

Producent płyty pisze, że sobie radzi z HD z Blu-raya. Co się więc kryje za
tym pytaniem ?

> Czy takie wideo będzie chodzić dobrze? Dobrze to znaczy bez żadnych
> zacięć. Może istotnym być fakt, że chodzi mi o pliki mkv.

mkv to tylko pojemnik, znaczenie ma uĹĽyty kodek.

Być może chcesz spytać, czy w sytuacji gdy filmy nie będą z blu-raya, ale
rekompresowane, to da radę to płynnie odtworzyć ?

--
Mar.