Re: Potrzebna pilna pomoc przy laptopie!

Autor: MAR <MAR100610_at_spox.org>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 16:51:15 MET DST
Message-ID: <1r5ns7gean19g$.166iaeqkw69yr.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

On Tue, 31 Aug 2010 15:32:47 +0200, jurajski Jaskiniowiec wrote:

> Ale na jakiej podstawie, skoro teraz wszystko dziala i brak objawu, ktory
> byl wczoraj, a dzisiaj juz go nie ma?

To działa czy nie ? Jeśli raz działa, a raz nie, to co prawda może to być
trudniejsze w diagnozie, ale nie jest to rzadki przypadek i serwis wie co
robić w takiej sytuacji.
Jak chcesz mu ułatwić pracę, to nagraj film albo zrób zdjęcia gdy są
objawy.

> Poza tym, znowu wymienia matryce, a mi bardziej zalezy, ze jesli juz
> wymieniaja matryce, to powinni przyjzec sie tez plycie glownej.

Przy okazji, gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa.

> Wiadomo, jak dzialaja serwisy - wymieniaja szablonowo najbardziej
> prawdopodobny element, albo nic nie robia, jesli wszystko u nich jest ok.

Owszem, dlatego trzeba reklamować do skutku.

-- 
Mar.
Received on Tue Aug 31 16:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 31 Aug 2010 - 17:51:06 MET DST