Re: Potrzebna pilna pomoc przy laptopie!

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 15:32:47 MET DST

Dnia 31-08-2010 o 15:24:48 MAR <MAR100610@spox.org> napisał(a):

> Skorzystaj z niej.

> Naprawy gwarancyjnej.

Ale na jakiej podstawie, skoro teraz wszystko dziala i brak objawu, ktory
byl wczoraj, a dzisiaj juz go nie ma?
Poza tym, znowu wymienia matryce, a mi bardziej zalezy, ze jesli juz
wymieniaja matryce, to powinni przyjzec sie tez plycie glownej.
Wiadomo, jak dzialaja serwisy - wymieniaja szablonowo najbardziej
prawdopodobny element, albo nic nie robia, jesli wszystko u nich jest ok.