Re: Potrzebna pilna pomoc przy laptopie!

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 16:18:25 MET DST

UĹźytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>
napisał w wiadomości news:op.viawzdj9bp2dyt@pavilion.opteris.pl...

> Witam,
>
> Potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu, co jest zepsute. Moze ktos z Was mial
> juz podobny przypadek?
>
> Otoz laptop byl juz w serwisie, po wczesniejszych problemach z nim.
> Wymieniono matryce, a raczej cala gorna czesc lapka. Bylo wszystko ok,
> aczkolwiek od czasu do czasu byly "migniecia". Az w koncu wczoraj ekran
> zaczal byc niebieski, po czym robil sie bialy, az w koncu zrobil sie
> czarny. Po zrestartowaniu bylo to samo, albo byly artefakty na ekranie, po
> czym i tak ekran czernial.
>
> Co to moze byc?

> [...]

Nie jestem pewien czy to może być też w lapopie. Ale na moim elektroniczym
"Book reader" Sony były jakieś migotania niebieskie linie itd. Jak się potem
okazało że uszkodzona jest taśma która zasila wyświetlacz i przekazuje
obraz. Może w laptopie też poszła taka taśma. To jest strasznie cieńkie i
przy wielokrotnym otwieraniu i zamykaniu pokrywy może się uszkodzić.