Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 12:14:50 MET DST

"Marcin" <nouser@nospam.ru> wrote in message
news:i57u9d$6k2$1@inews.gazeta.pl...
> Witam

> Tez sie uczylem na listingach z Bajtka czy Komputera. Ale na studiach
> przeszedlem etap "kartkowy". Wtedy mi sie to bardzo nie podobalo. Teraz, w
> pracy oceniam ze bylo to bardzo dobre podejscie wykladowcy. Obserwuje
> ludzi ktorzy przychodza po studiach i nie przeszli przez etap "kartkowy"
> to bardzo czesto poprawa bledow jest na zasadzie:
> 1. Poprawa kodu.
> 2. Uruchomienie
> 3. Jezeli nie dziala to krok 1.
> Na review sie okazuje czesto, ze jednak uruchomienie i poprawne dzialanie
> [...]

Marcinie - szkoda, ze Ty nie spedziles dostatecznie duzo czasu probujac
przeczytac ze zrozumieniem, co na tych kartkach pisze.

Ja od poczatku mowie o cwieczeniach na sucho, z kartkami, ale z uzyciem
jakiegos konkretnego jezyka, zamiast wyimaginowanego pseudokodu. Naprawde
nie mam juz ochoty na tlumaczenie tego po raz fyfnasty kolejnej osobie,
ktora nie pofatygowala sie o przeczytanie watku.

Pozdrawiam
Kamil