Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 11:38:37 MET DST

W dniu 2010-08-30 10:39, latet pisze:

> 1. Nie wymagał innego zasilania niż prąd dostarczony przez pojedynczy
> kabel USB. Chodzi o to, aby był względnie możliwie jak najmniej wybredny
> co do tego prądu - nie chcę się bujać z jakimiś kablami rozwidlonymi itp.

podpinam pod swój tv wszystko co mi wpada w ręce i nie ma problemu,
prawdopodobnie zasilanie gniazda USB w tv jest solidne, nawet dysk
jakiejś noname obudowie (hitachi 40 GB) miewający problemy na niektórych
lapkach tu śmiga aż miło. Ogólnie polecam dyski w firmowych obudowach -
ja korzystam z fujitsu 320GB. Tego typu obudowy zazwyczaj oprócz
estetyki cechują się prostą i nienergozerną elektroniką

> 2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na
> pojemności niż na innych parametrach.
>
> Co byście polecili?

Ogólnie jest tak że im nowszy dysk i wieksza pojemnośc to zapotrzbowanie
na prąd spada - kup 250-320GB wystarczy a na backup 1,5TB 3,5" samsug -
swietnie się sprawdza i też ładnie smiga z tv