Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 10:39:03 MET DST

Poszukuję dobrego dysku zewnętrznego 2.5", który służyć ma jako nośnik filmów
HD - odtwarzanych po podłączeniu dysku przez USB bezpośrednio do telewizora,
który to potrafi, a także do odtwarzaczy i mediaplayerów, które to umożliwiają.
Do tej pory używałem pendrive'a, ale odkąd zacząłem sam ripować swoje płytki
Blue-Ray, okazało się, że pliki MKV mogą mieć po 30-40 GB

Chciałbym aby taki dysk:

1. Nie wymagał innego zasilania niż prąd dostarczony przez pojedynczy kabel USB.
Chodzi o to, aby był względnie możliwie jak najmniej wybredny co do tego prądu -
nie chcę się bujać z jakimiś kablami rozwidlonymi itp.

2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na pojemności niż
na innych parametrach.

Co byście polecili?

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam,

latet