Re: żenująca wydajność w grach

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 10:51:44 MET DST

qwerty pisze:
> Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Skoro tak uważasz to obejrzyj Motion² Sample Clips:
>
> http://mirillis.com/en/products/picture2.html

to jest oszustwo. Sciagnij filmik, odpal to w dowolnym edytorze wideo i
klikaj po klatce. Zobaczysz ze kilka kolejnych klatkek ma ten sam obraz
i nagle przeskok - itd. film opisany jako 25fps ma w rzeczywistości
3fps. Jeśli naprawdę canony(z których podobno pochodzą filmy) tak marnie
"kręcą filmy" to moze to być problem z transferem danych na kartę, albo
poprostu "nie wyrabiają sie" z tak dużą ilością danych w małym czasie.

W virtual dubie jest taki filtr "deshaker", i chyba jedną z jego(mało
istotnych) opcji jest naprawa takiego "skakania" wynikająca z czegośtam
w przetworniku. przepraszam za lekki bełkot, ale nie mam windowsa a ni
vduba - poczytajcie o tym sami

ToMasz