Re: niskobudżerowa płyta główna pod AM2

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 21:02:31 MET DST

Dnia Sat, 28 Aug 2010 08:17:55 -0700 (PDT), Oncek napisał(a):

> Całkowicie wypadłem z obiegu i proszę o poradzenie jakies taniutkiej
> płyty głównej pod Athlona 64 X2 (4400+). Obecna płyta zjarała się
> drugi raz tzn pierwszy raz jeszcze na gwarancji mi ją wymieniono, po
> roku ta nowa wymieniona znów się umarła. Raczej nie mam już zaufania
> do marki MSI.
> Najchetniej wybrałbym cos z tego http://www.inwazjapc.pl/komputery.html?cat=521
> bo mam najbliżej.
> Nie wiem jakie teraz chipsety są "topowe" i polecane. Na płyte nie
> chce wydac wiecej niż 200zł bo nie ma to sensu. Nawet za 150zł sa już
> [...]

"Topowe" są pod AM3. Jeśli nie masz szczególnych wymagań, to bierz
jakąkolwiek, wybór z każdym miesiącem jest coraz mniejszy. Zwróć tylko
uwagę na to, czy posiada złącza, które potrzebujesz (np. LPT, ATA, PS/2
jeśli używasz) i czy obsługuje Twój typ pamięci. Gdybym miał teraz kupować,
chyba zdecydowałbym się na Gygabyte.

--
GLaF