niskobudżerowa płyta główna pod AM2

Autor: Oncek <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 17:17:55 MET DST

Całkowicie wypadłem z obiegu i proszę o poradzenie jakies taniutkiej
płyty głównej pod Athlona 64 X2 (4400+). Obecna płyta zjarała się
drugi raz tzn pierwszy raz jeszcze na gwarancji mi ją wymieniono, po
roku ta nowa wymieniona znów się umarła. Raczej nie mam już zaufania
do marki MSI.
Najchetniej wybrałbym cos z tego http://www.inwazjapc.pl/komputery.html?cat=521
bo mam najbliżej.
Nie wiem jakie teraz chipsety są "topowe" i polecane. Na płyte nie
chce wydac wiecej niż 200zł bo nie ma to sensu. Nawet za 150zł sa już
nowe fajne płytki, micro ATX jest dla mnie wystarczające. Karte
graficzną mam osobną wiec nie musi być zintegrowana.
Komp słuzy do neta i czasem do gier (raczej nie najnowszych).