Re: niskobudżerowa płyta główna pod AM2

Autor: Oncek <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 21:47:43 MET DST

> "Topowe" są pod AM3. Jeśli nie masz szczególnych wymagań, to bierz
> jakąkolwiek, wybór z każdym miesiącem jest coraz mniejszy. Zwróć tylko
> uwagę na to, czy posiada złącza, które potrzebujesz (np. LPT, ATA, PS/2
> jeśli używasz) i czy obsługuje Twój typ pamięci. Gdybym miał teraz kupować,
> chyba zdecydowałbym się na Gygabyte.

wymaganie mam tkaie żeby w koncu jakas płyta wytrzymała dłuzej niż
rok. Wczesniejsze:
-Asus (s754) - 14miesiecy i złom
-MSI (s AM2) - 15 miesiecy, złom i wymiana na nową MSI
-MSI nr 2 12 miesiecy i padła

Może bład że kupuje microATX ? Płyty szybko sie konczą przez sekcje
zasilania, albo padają elektrolity albo inne elementy odpowiedzialne
za zasilanie i płyta jest do wyrzucenia. Czy jakis producent
wykombinował cos lepszego z tym zasialaniem na płycie?

Czy lepiej kupić cos na chipie AMD czy nForce?