Re: netgear stora a synology ds110j [NTG]

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 18:16:49 MET DST

Dnia 28.8.2010, 666 napisał(a):

> Mamy jakieś Synology i ciagły hałas - nawet "na luzie" bez jakiejś
> aktywności, co parę chwil szur szur głowicami - 2 dysków 1TB tak mnie wq...,
> że mam ochotę to wyp.... przez okno.
> Nie żartuję, do pokoju "cichej pracy" się nie nadaje.
> Nie pamiętam konkretnie modelu, mogę ewentualnie sprawdzić na jakiejś
> fakturze.
> Czy takie urządzenia nie powinny mieć jakiegoś trybu usypiania dysków??

Powinny i mają, tyle że nie wszystkie dyski z tym współpracują (na Ich WWW
jest lista zalecanych i niezalecanych dysków, jak nie w FAQ to na forum) -
magik, który to dobierał się nie popisał. Może w ogóle tego nie aktywował
[???] - zaloguj się i sprawdź.

Mój Synology większość czasu "czuwa" w szafie, nawet gdy działa to dla
mnie bezgłośnie (bo w szafie ;D).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/