Re: Czy można zarejestrować działania komputera podczas pracy?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2010 - 07:42:25 MET DST

On Tue, 24 Aug 2010 03:25:50 -0700 (PDT), slawek7 <sholojda@wp.pl>
wrote:

>Cześć.
>CZy jest możliwe zbadanie co komputer robi w danej chwili, czy jest
>jakiś program rejestrujący jego pracę?
>Chodzi mi o taką rzecz, że mój PC jak klikam 2x na plik np Worda to
>coś robi lecz nie za bardzo wiem co?
>Pokazuje się klepsydra i tak to trwa jakiś czas, czasami się uruchomi
>word i pojawi dokument, a czasami nie, klepsydra zniknie i tak jakbym
>w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że
>dopiero po jakims długim czasie po zniknieciu klespsydry otwiera się
>dokument.

> [...]
Komputer podłączony do sieci? Bo jeżeli tak zrób taki eksperyment:
wyłącz sieć, tj. wyjmij kabelek od sieci, wyłącz kompletnie BT, lub
nienawiązuj połączenia przez modem/telefon. Jeżeli drukarka domyślna
też idzie po sieci, to ustaw na domyślną taką, która jest lokalnie,
albo jakąś wirtualną (byle nie sieciową). Teraz uruchamiaj Worda i
patrz, czy dalej masz zwisy czy też jest lepiej.

--
Grzegorz Krukowski