Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Wed 25 Aug 2010 - 06:52:31 MET DST

W dniu 2010-08-25 02:34, MC pisze:
> Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

Po to że juz mam całkiem niezły TV. Po co mam kupować coś co już mam?
Zresztą sami piszecie,że jest tyle rozwiazań... a to TV,a to jakiś media
player a to jeszcze inne cudo. uważam generalnie, że każde z nich jest
dobre tylko każdy musi wybrać coś dla siebie. W moim przypadku wybieram
małego kompa pod TV.

--
Pozdrawiam
akanid