Czy można zarejestrować działania komputera podczas pracy?

Autor: slawek7 <sholojda_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 12:25:50 MET DST

Cześć.
CZy jest możliwe zbadanie co komputer robi w danej chwili, czy jest
jakiś program rejestrujący jego pracę?
Chodzi mi o taką rzecz, że mój PC jak klikam 2x na plik np Worda to
coś robi lecz nie za bardzo wiem co?
Pokazuje się klepsydra i tak to trwa jakiś czas, czasami się uruchomi
word i pojawi dokument, a czasami nie, klepsydra zniknie i tak jakbym
w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że
dopiero po jakims długim czasie po zniknieciu klespsydry otwiera się
dokument.

Spotkał sie z Was z czymś takim, a sprzęt to Intel core 2 quad.