Re: Czy można zarejestrować działania komputera podczas pracy?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 20:40:00 MET DST

"slawek7" napisał:

> Chodzi mi o taką rzecz, że mój PC jak klikam 2x na plik np Worda
> to coś robi lecz nie za bardzo wiem co?
> Pokazuje się klepsydra i tak to trwa jakiś czas, czasami się uruchomi
> word i pojawi dokument, a czasami nie, klepsydra zniknie i tak jakbym
> w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że
> dopiero po jakims długim czasie po zniknieciu klespsydry otwiera się
> dokument.

1. Czy dotyczy to tylko plików MS-Word?
2. Czy masz w systemie ustawioną jako domyślną drukarkę udostępnianą przez
inny komputer z Windows?
3. Czy taka sytuacja zdarza się również, gdy jesteś odłączony od sieci
lokalnej?

Spotkał sie z Was z czymś takim

Tak, dwukrotnie, za każdym razem problem był z plikami MS-Word, z tym, że te
pliki w końcu zawsze się otwierały - trwało to kilka minut. W pierwszym
przypadku pomogło odinstalowanie drukarki udostępnionej przez inny komputer
i zainstalowanie jej ponownie, w drugim przypadku pomagało tylko wyłączenie
interfejsu sieciowego. Przyczyna nieznana.

JoteR