Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 20:19:25 MET DST

W dniu 2010-08-23 19:59, konieczko pisze:
> Pomysl powaznie nad kupnem jakiegos tunera klasy dreambox 800 DVB-T lub
> DVB-S lub klona, pobor mocy bedzie o 200WAT mniejszy nie wpominajac o
> wielkosci i wygodzie obslugi.

powaznie to ja myślałem i finalnie stwierdziłem że komputera jednak nic
nie zastąpi. a to problemy z czytaniem napisów a to z wersją divxa. a
to, że taki odtwarzacz czyta avi ale mpg już nie że o mkv nie wspomnę.
znalazłoby się parę jeszcze powodów. dlugo myslalem i zdecydowałem na
prosty mały komputer o tymże zastosowaniu.

--
Pozdrawiam
akanid