Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 23:51:42 MET DST

Dnia Sun, 22 Aug 2010 23:12:35 +0200, vissim napisał(a):

> To moze ja cos zasugeruje sam sobie :)
>
> http://allegro.pl/item1192236481_przedluzacz_dvi_dvi_d_profigold_pgm1532_2m.html
> Przedłużacz DVI (DVI-D) Dual Link Profigold PGM1532 - 2m
>
> Cena wysoka bo prawie 200 zł (firma płaci) i opisany jako DVI-D a moja
> przesjciowka jest tylko DVI-A, ale chyba be bedzie problemu ? Fizycznie
> przejsciowka Gigabyte DVI-SUB bedzie pasowala z tym kablem i wyjsciem z
> karty graficznej. Zakladam ze reszta i tez ? :)

Nie będzie pasować. Ten kabel nie przenosi sygnału analogowego, brakuje mu
pinów. Jeśli monitor ma wejście cyfrowe DVI, to kup odpowiednio długi kabel
DVI (wersja D lub I). Jeśli monitor ma tylko wejście analogowe, to kup
odpowiednio długi kabel VGA jeśli chcesz podłączyć do wyjścia VGA karty,
lub kabel DVI - VGA, jeśli chcesz podłączyć do wyjścia DVI-I (lub A).
Raczej nie baw się w przedłużanie i przejściówki - im mniej złącz po drodze
tym lepiej.

--
GLaF