Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 23:12:35 MET DST

> W USA kiedyś widziałem przejściówkę pasywną: DVI<>ethernet, może czegoś
> takiego poszukaj?
> IMHO DVI będzie na 100% lepsze niż jakiekolwiek VGA, nawet 10cm.

To moze ja cos zasugeruje sam sobie :)

http://allegro.pl/item1192236481_przedluzacz_dvi_dvi_d_profigold_pgm1532_2m.html
Przedłużacz DVI (DVI-D) Dual Link Profigold PGM1532 - 2m

Cena wysoka bo prawie 200 zł (firma płaci) i opisany jako DVI-D a moja
przesjciowka jest tylko DVI-A, ale chyba be bedzie problemu ? Fizycznie
przejsciowka Gigabyte DVI-SUB bedzie pasowala z tym kablem i wyjsciem z
karty graficznej. Zakladam ze reszta i tez ? :)