Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 03:00:09 MET DST

> Nie będzie pasować. Ten kabel nie przenosi sygnału analogowego, brakuje mu
> pinów.

Dlaczego mowisz ze nie bedzie dzialac ? Z karty wychodza mi wszystkie piny
(24 czy 26). Dokladam ten kabel ktory jak mozesz zauwazyc na zdjeciu z
poprzedniego postu ma wszystkie piny po obu koncach wiec wychodze z karty
graficznej ze wszystkimi, kabel przenosi sygnal wszystkimi i dopiero na
przejsciowce Gigabytowej jest zaledwie 14,czy 16 pinow (DVI-A) i z niej
wychodzi kabel D-SUB prosto do monitora.

Chyba ze mowiac nie bedzie dzialac masz na mysli to ze kabel o ktorym
wspomnialem ma 24 styki ale tylko na zlaczkach, bo jak napisales, cyt. "Ten
kabel nie przenosi sygnalu analogowego, brakuje mu pinow".

Btw,
Moge sie mylic wiec poprawcie mnie prosze.