Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 19:41:45 MET DST

> Ile metrow ma miec ten "kabel", swqego czasu mialem na stanie 10 metrowe
> extra sztuki i dzialaly.

Nie wiecej niz 2 lub 3 metry. Nieduzo bo zalezy mi na jakosci a w scianie
30 cm moge tylko dziure zrobic :)

Zastnawialem sie jeszcze naj innym rozwiazaniem, bo jesli moja karta
(radeon 46xx) ma wyjscie DVI, na nia nakladam przejsciowke DVI-DSUB a
doopiero na ta koncowke kabel od monitora, to moze lepiej byloby kupic nie
przedluzacz dsub a DVI...? No ale znow pytanie - czy faktycznie lepszy i
jaki konkretnie model - moze byc do 100 zl nawet.