Re: Czy istnieje mysz Logitech....

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 19:35:15 MET DST

Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:26:02 +0200, CUT_INZ napisał(a):

> Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki
> mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie
> kosztuje 300zł?

Sam szukalem Logitecha, ale ta firma to dla mnie dno, albo konkurencja sie
podniosla :)
Ja kupilem wlasnie z nano odbiornikiem ale formy Tracer - taka troche
mniejsza od standardowej wielkosci, ale za to pieknie lezy w rece.
Co wiecej !
Logitech ma zazwyczaj 2 baterie AA a moja ma tylko jedna AAA wiec jest
leciutka jak piorko. Kupiona w MM