Re: Bezstratny repeater lub przedluzacz VGA D-Sub

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Aug 2010 - 20:43:51 MET DST

Użytkownik vissim napisał:

> Nie wiecej niz 2 lub 3 metry. Nieduzo bo zalezy mi na jakosci a w scianie
> 30 cm moge tylko dziure zrobic :)

POJEDYNCZE kilka m to VGA można przedłużyć. Najważniejsze, żeby kabel
był dobrej jakości - nie będzie na pewno najtańszy - prawdopodobnie
będzie dosyć gruby: 9-10mm (takich używałem).

doradzałbym zakup w "realnym" sklepie.

> Zastnawialem sie jeszcze naj innym rozwiazaniem, bo jesli moja karta
> (radeon 46xx) ma wyjscie DVI, na nia nakladam przejsciowke DVI-DSUB a
> doopiero na ta koncowke kabel od monitora, to moze lepiej byloby kupic nie
> przedluzacz dsub a DVI...? No ale znow pytanie - czy faktycznie lepszy i
> jaki konkretnie model - moze byc do 100 zl nawet.

tu (chyba) prościej: DVI to złącze cyfrowe, albo zadziała albo nie.
Sprawdź w specyfikacji ile może mieć kabel DVI.

W.P.