Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)

Autor: grzehorz <g-rze-s_at_tego-nie-ma.pl>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 15:23:23 MET DST

Tomaszek wrote:

> Zamierzam podzieliæ sobie sta³e ³±cze w domu. To kablówka Aster i modem
> Motorola, standardowo z wyj¶ciami USB i RJ-45. Przejrza³em ró¿ne fora i
[...]
> Moje wymagania( to musi byæ, reszta do negocjacji ):
> - wej¶cie RJ45 Ethernet;)
A czym siê ró¿ni wej¶cie RJ45 od wyj¶cia RJ45?...

> - co najmniej 3 wyj¶cia RJ45 LAN
W sensie Switch ma byæ?

> - WIFI w standardzie 802.11 b/g
> - klonowanie MAC'a
Znaczy dostawca sprawdza po macadresie kto siê ³±czy?...

> - po podziale ³±cza na ka¿dym porcie LAN jak i WLAN musi byæ publiczny
> IP, nie chce adresu prywatnego ani NATu
Tia...
A ja to bym chcia³ s³onia w karawce...
Ile masz dostêpnych dla siebie publicznych IP?
Jak masz dla ka¿dego komputera w domu, to na c..j Ci Ruter?
Switch zwyczajny Ci wystarczy...
Ale, zaraz, zaraz, przecie¿ twój dostawca po mac-u sprawdza kto siê ³±czy...
Zatem chyba dopuszcza tylko pod³±czenie siê jednego komputera przez to
³±cze...
Zatem...
Hmmm...
HGW, ale chyba nie masz njmniejszego pojêcia o czym piszesz...

> - stabilno¶æ dzia³ania ( parametr najwa¿niejszy, a nigdzie nie opisywany
> ;)))
Stabilno¶c my¶lenia te¿ jest istotna...

Pozdrawiam
g.