Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 13:48:35 MET DST

"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message
news:20100820122331.18f4ed26@babcia-workstation...

> Właśnie. :-) To że nie używasz to nie znaczy że ich nie ma. Np. na
> COM przekierowujesz konsolę, podpinasz się laptokiem i monitorujesz
> start kompa. Przydatne gdy nie masz monitora czy KVM-a podpiętego do
> serwera.

Akurat mam KVM po LANie, wiec u mnie zbedne. Ewentualnie jakies serwisowe
akcje, ale tym niech juz sie ludzie z IBMa martwia, do podstawowej
diagnostyki wystarczy numer bledu na przednim panelu. Zerknalem tez na
starsze sprzety (uchowalo sie kilka Delli 1400/1600sc) i wszystkie maja
COMa, ale rownoleglych portow np. juz nie.

Pozdrawiam
Kamil