Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 13:52:42 MET DST

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:i4lmpq$96m$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup
>
> Jak możesz przeboleć jeden ps/2 to kup ASUS Rampage III Extreme.

Rozmawiamy czysto teoretycznie, akurat czy port jest pod biurkiem czy nie ma
specjalnie mnie nie razi (w P5QL-E mam PS/2 i FDD jeszcze). Ciekawe po
prostu, dlaczego producenci zachowuja wsteczna kompatybilnosc w
mainstreamowych plytach, kilku geekow i inzynierow mogloby spokojnie kupic
wersje z COMem. Przy okazji mozna ja drozej sprzedac, wiekszosc nowych
laptopow tez tych portow nie ma, a modele 'biznesowe' z COMem kosztuja
zazwyczaj wiecej.

Pozdrwaiam
Kamil