Re: Drukarka Brother

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 02:07:12 MET DST

W dniu 2010-08-19 22:40, wuwuzela pisze:

> No sa ;) Ale jak bylem ostatnio to na stanie mieli tez po i tak mi
> sprzedali ;)

Nie spojrzałam w jakim to mieście, ale pewnie nie w tym którym mieszkam.

> a przy zakupie pow. ilustam kurier gratis ;)

Trzeba kupić za ponad 100 zł, zeby mieć przesyłkę gratis. Ja dlatego
odstawiłam drukarkę lexmark'a, bo do niej podróbka tuszu 60 zł.
kosztuje, a pojemnik już się nie nadawal do napełnienia strzykawką.
Służyła mi z 15 lat, wygląda jak nowa, ale już moje dochody są dużo
mniejsze niż dawniej i teraz szkoda mi wywałać tyle pieniędzy na tusze.
Oryginał do niej (kolorowy kosztuje ponad 120 zł. w/g kursu dolara).

> Szukaj ;)

Szukałam na google i widziałam tylko same sklepy wysyłkowe. W
supermarketach to sprzedają pewnie tylko oryginały.

--
animka