Re: Drukarka Brother

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 01:56:31 MET DST

W dniu 2010-08-19 22:35, JoteR pisze:
> <schadenfreude on> A jeszcze niedawno zapewniano Cię na tej grupie, że tusze
> do Brothera kupisz po 3 złote ;->

Kupiłam 5 szt po 2,90 na Allegro, ale przesyłka 11 zł.
Jeden tusz, tzn pojemnik od czarnego tuszu był schrzaniony, wylazła z
niego wierzchnia część i rozwaliła mi przegródkę na czarny tusz, a
raczej jej zatrzask. Nie można było tego wyjąć. Z tego pojemnika od
tuszu wyszły ponadto jakieś 2 sprężyny. Na dodatek tusz się wylał w
kasetce i lał się przez drukarkę na biurko, zalała się też podłoga.
Innego pojemnika nie dało się już włożyć, bo zatrzask był rozwalony i
drukarka sypała komunikatami. Oczywiście w związku z tym była już
nieprzydatna do użycia.
Dlatego teraz już będę chciała kupić gdzieś w Warszawie osobiście, a nie
przez sklep wysyłkowy, szczególnie nie przez Allegro.
Teraz już mniej tuszu co prawda będe zużywała, bo na początku testowałam
sobie drukarkę ( i dobrze z jednej strony, że tak się stało), chciałam
wydrukować sobie zdjęcia mojego wnuczka :-) No i tusz szybko się
kończył. Na plus dla mnie było to, że zdążyłam zarejestrować tę drukarkę
to i za kuriera w obydwie strony nie płaciłam :-)

--
animka