Re: Drukarka Brother

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 08:29:18 MET DST

Dnia Fri, 20 Aug 2010 02:07:12 +0200, Animka napisał(a):

> Trzeba kupić za ponad 100 zł, zeby mieć przesyłkę gratis. Ja dlatego
> odstawiłam drukarkę lexmark'a, bo do niej podróbka tuszu 60 zł.
> kosztuje, a pojemnik już się nie nadawal do napełnienia strzykawką.
> Służyła mi z 15 lat, wygląda jak nowa, ale już moje dochody są dużo
> mniejsze niż dawniej i teraz szkoda mi wywałać tyle pieniędzy na tusze.
> Oryginał do niej (kolorowy kosztuje ponad 120 zł. w/g kursu dolara).

To nie macie w tej stolycy już żadnego sklepu z materiałami do drukarek?
Rozglądnij się. Hint: szukaj szyldów z napisem "skup tonerów". W
metropolii, jaką jest Tarnów mam 2 takie sklepy w promieniu 400 metrów.
Trudno mi uwierzyć, że w Wawie nie ma żadnego.

Jeżeli nie, to przejdź się po prostu po kilu okolicznych sklepach
komputerowych. Powinni mieć.

> Szukałam na google i widziałam tylko same sklepy wysyłkowe. W
> supermarketach to sprzedają pewnie tylko oryginały.

Nie tylko. Ale nawet, jak mają zamienniki, to są drogie.

--
Yakhub