nForce 980a - problem z pokładową grafiką

Autor: Wojtas <wojtas_at_!#NOSPAM#!rubikon.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 02:46:29 MET DST

Zakupiłem ostatnio parę nowych bebechów, niestety nie wszystko działa
dobrze.
Od początku jest problem z pokładową grafiką. Mianowicie na wyjściu DVI
co jakiś czas obraz "mruga" (nie ma ustalonych odstępów. bywa co 10 s.
jak i co minutę), na VGA to samo ale ze znacznie większą
częstotliwością. Monitor jest sprawny.

Zestaw:

PÅ‚yta: MSI NF980-G65 (nForce 980a)
Tylko jedna karta graficzna - pokładowa.

Grafika/monitor: NEC 2070nx
Obraz natywny 1600x1200 60Hz (w niższych rozdz. wydaje mi się, iż
problem nie istnieje).

Zasilacz: Chieftec 400W.
Płyta podłączona 24pin + 4 pin (zamiast 8 pin).

Procesor: AMD Phenom X4

Może ma ktoś pojęcie co można zrobić w tej sytuacji? Czyżby płyta byłaby
wadliwa, albo kwestia podłączenia 4 pin zamiast 8? Jakieś ustawienia w
BIOSie lub Nvidii?
Dzięki za wszelkie sugestie.

PS. Zestaw nie podkręcany.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.