Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 16:43:53 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a):

> Chyba od razu celowałbym w Phenoma II, pomijając Athlona II. :)

To nie takie proste ;)
Mam dwa komputery. Jeden sluzy tylko do korzystania z Internetu, a drugi
wylacznie do pracy i nawet nie ma podlaczonego netu.
W pierwszej kolejnosci upgrade zawsze przypada na ten drugi. Upgrade jest
co kilka lat wiec wymiana musi byc wszystkiego. Jako ze fundusze nie
pozwalaja na raz wydac mnostwa pieniedzy, to kupuje porzadna plyte,
srednia ilosc ramu i przyzwoity procesor. Pozniej w raz z naplywem
gotowki kupuje tansza plyte, stary procesor przekladam i kupuje nowa
wyscigowke oraz dokupuje ramu. Grafika nie jest dla mnie wazna, bo mam
Xboxa, wiec wbudowana w zupelnosci mi wystarcza.

I tak to sie u mnie odbywa. Upgrade'uje dwa komputery w krotkim czasie :)

> Trzyletnia Motorola V360.

To troche inna liga... ;)

> Been There, Done That, Got The T-Shirt. :D

Hahaha chcesz mi powiedziec, ze to Ciebie spotkalem na korytarzu? ;D

--
Pozdrawiam,
  Andre