Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 15 Aug 2010 - 18:07:59 MET DST

news:2010081514360300@grush.one.pl...

> Wcale nie taki bublowaty, bo ma swoje zalety.

Ma, ale jakoś te zalety zostały przygniecione przez ogrom wad.

> I wcale nie
> *wszyscy* wiedzieli o tym, że ma on i swoje wady. Tutaj
> właśnie była rola pasjonatów, którzy *zbadali* dane zagad-
> nienie i opublikowali wyniki swoich badań. Bo chyba nie
> wmówisz mi, że o tym, że RAMBUS jest be mówiono w szkołach
> i na uczelniach?

Rzecz w tym, że wydajność i inne parametry pamięci powinien potrafić ocenić
każdy absolwent informatyki.

> Świat jest już taki, że grupa wykształconych i poświęcają-
> cych swój czas na rzecz rozwijania swojej wiedzy prowadzi
> szeroką grupę nie znających się za dobrze na danej działce
> wiedzy. I tak jest dobrze. Nie wszyscy muszą się znać na
> wszystkim.

To samo możesz powiedzieć o programowaniu, bazach danych i całej reszcie. A
jednak nie uważasz ich obecności na uczelni za niepotrzebną.

> Można tak programować. Ba, programuje się tak!

Dopiero od pewnego poziomu.

> Poza tym, znajomość działania prostego komputera przekłada
> się wprost na znajomość działania komputera skomplikowanego,
> a na pewno upraszcza poznanie tej kwestii.

To dość wątpliwe w wypadku procesora wielowątkowego.