Re: Dwa źródła sygnału do jednego monitora

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 13:37:46 MET DST

> Mam wątpliwości, czy monitor
> poradzi sobie z sygnałem analogowym na wejściu DVI

Instrukcja twierdzi, ze to jest DVI-D, czyli "analogowe"
piny sa podpiete do czarnej dziury...

> - np. czy nie zewrze go z drugim wejściem.

Nie.

> I czy w ogóle wolno podłączać dwa sygnały jednocześnie.
> W instrukcji o tym nie wspominają.

Zazwyczaj nie ma z tym zadnych problemow. Sam czesto korzystam.

Jedyne czego nalezy unikac, to spinania mas urzadzen podpietych
pod rozne "fazy" domowej istalacji. Czasem roznica potencjalow
pomiedzy dwoma teoretycznymi "zerami" potrafi zrobic niezle kuku...

pozdrawiam,
Vituniu.