Dwa źródła sygnału do jednego monitora

Autor: Piotrne <piotr23ne_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 01:44:57 MET DST

Witam,

chcę podłączyć do monitora tuner TV z wyjściem SVGA.
Do monitora jest już podłączony komputer (analogowo).
Tuner co prawda ma możliwość przekazywania sygnału
z komputera, ale robi to ze znacznym obniżeniem jakości
(nieostry obraz).

Dlatego chciałbym podłączyć to inaczej. Monitor
(Samsung 932B) ma wejścia DVI oraz SVGA. Mam przejściówkę
SVGA -> DVI, oczywiście tylko na piny "analogowe".
Czy można w ten sposób podłączyć dwa analogowe źródła
obrazu do monitora i przełączać je w monitorze?
Przełącznik w menu jest opisany "wejście analogowe" /
"wejście cyfrowe". Mam wątpliwości, czy monitor
poradzi sobie z sygnałem analogowym na wejściu DVI
- np. czy nie zewrze go z drugim wejściem.
I czy w ogóle wolno podłączać dwa sygnały jednocześnie.
W instrukcji o tym nie wspominają.

Pozdrawiam
Piotr