Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 20:51:41 MET DST

kamil napisał(a):

> Nie wazne, ile system sie odpala, wazne jak dziala po wlaczeniu
> przegladarki, jakiegos programu pocztowego,

Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
otworzy. Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie. Przy czym musze
zaznaczyc, ze ja mam czysciutki system, zadnych zbednych programow, a w
sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz wszystko do
ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The Bat!), odpala
sie i pracuje szybko.

> a nie daj boze photoshopa
> czy innej krowy zjadajacej na dzien dobry 2/3 tej pamieci..

Bez jaj, a kto przy zdrowych zmyslach instaluje PhotoShopa na komputerze
z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga
ogromnej ilosci pamieci (sprawdzone!).

--
Pozdrawiam,
  Andre