Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 22:50:07 MET DST

Dnia Thu, 12 Aug 2010 18:51:41 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
> otworzy.

Ale to już jest wina Firefoksa, że jest tak mułowaty, a nie systemu.
Porównaj sobie tempo odpalania np. Chrome czy Opery.

> Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie.

I żre ram aż miło patrzeć. :)

> Przy czym musze zaznaczyc, ze ja mam czysciutki system, zadnych zbednych
> programow, a w sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz
> wszystko do ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The
> Bat!), odpala sie i pracuje szybko.

No akurat Nokia OVI Suite to też taki sobie przykład - krew mnie zalała, jak
zaczął moją muzykę katalogować. To, co foobar przemielił w godzinę, OVI
Suite międlił ponad dobę. :D

> Bez jaj, a kto przy zdrowych zmyslach instaluje PhotoShopa na komputerze
> z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
> skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga
> ogromnej ilosci pamieci (sprawdzone!).

Każdy. Nie wiedziałeś? Przecież to podstawowy program dla każdego domu! W
czym innym obrobisz zdjęcia z urodzin cioci? W jakimś Paint.NET? ;D

[ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What,  ]
[ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
[ training she needs.                            ("Mission Impossible II") ]