Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 23:08:24 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a):

> Ale to już jest wina Firefoksa, że jest tak mułowaty, a nie systemu.
> Porównaj sobie tempo odpalania np. Chrome czy Opery.

No nie do konca. Ten sam Firefox z taka sama iloscia ulubionych zakladek
odpala mi sie na laptopie duzo szybciej.

> I żre ram aż miło patrzeć. :)

Z tym sie zgodze. No moze poza czescia, ze milo patrzec ;)

> No akurat Nokia OVI Suite to też taki sobie przykład - krew mnie zalała,
> jak zaczął moją muzykę katalogować. To, co foobar przemielił w godzinę,
> OVI Suite międlił ponad dobę. :D

Moge na to odpowiedziec tylko tak, ze ja mam E52 (mysle, ze znawcy tematu
beda wiedziec o co chodzi). Nie mam na niej ani jednej mp3, ani raz nie
odpalilem radia, bo nie do tego mi sluzy :)
Chociaz specyfikacja mojej obecnej pracy wymaga zrobienia czasem kilkku
zdjec i filmow.

> Każdy. Nie wiedziałeś? Przecież to podstawowy program dla każdego domu!
> W czym innym obrobisz zdjęcia z urodzin cioci? W jakimś Paint.NET? ;D

No tak, masz racje... ;)
Ale obrobka zdjec z urodzin cioci nie pozera tony ramu ;P

--
Pozdrawiam,
  Andre