Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 13:34:36 MET DST

Andre <andy@andy.pl> wrote:

> I faktycznie wazna jest karta. Ja nie mam sterownikow do leciwego Radeona
> 9000pro i po zaladowaniu domyslnych z Win7 nie mam wygladzania (wazne -
> widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
> tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

Spróbuj wersji 8.12 z poniższego linku.
Na starszych radeonach chodzą pięknie pod win7

http://downloads.guru3d.com/Videocards---ATI-Catalyst-Windows-Vista_c31.html

W drugiej kolejności (jakby 8.12 nie szły) sprawdź 7.11

http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-7.11-Vista-%2832-bit%29-download-1788.html

Z tego co widziałem jedna z tych wersji działa na większości starszych Radeonów z win7

--
gs