Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 14:18:01 MET DST

Andre <andy@andy.pl> wrote:

> I faktycznie wazna jest karta. Ja nie mam sterownikow do leciwego Radeona
> 9000pro i po zaladowaniu domyslnych z Win7 nie mam wygladzania (wazne -
> widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
> tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

Spróbuj wersji 7.11 z poniższego linku

http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-7.11-Vista-%2832-bit%29-download-1788.html

W razie gdyby 7.11 nie szło to spróbuj 8.12

http://downloads.guru3d.com/ATI-Catalyst-8.12-Vista-32-bit-download-2143.html

Z tego co widziałem jedna z tych wersji działa na większości starszych Radeonów z win7
Mi 7.11 działa stabilniej niż 8.12 szczególnie w video we flashu na pełnym ekranie.
Natomiast 8.12 jest troszkę szybszy w grach.

Wyższe wersje ATI Catalyst już działac nie chcą.

--
gs