Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 12:55:01 MET DST

kamil napisał(a):

> Ruszyc ruszy, tylko ze to bedzie jak wycieczka 5-osobowa rodzina Fiatel
> 126p z Krakowa nad morze. Da sie, tylko po cholere sie meczyc?

Nie przesadzaj, nie jest tak zle.
Ja mam Win7 na Duronie 1,75 i 768MiB ramu i dziala dobrze. Nie mowie, ze
bardzo dobrze, ale dobrze. System odpala sie w 1min 15sek - 1min 30sek.

Wazne, zeby mu zostawic duzo wolnego miejsca na partycji systemowej na
*szybkim* dysku. Jedyne co nie dziala mi dobrze, to Firefox, ktory odpala
sie czasem nawet minute. Ale potem dziala w przyzwoitym tempie.

I faktycznie wazna jest karta. Ja nie mam sterownikow do leciwego Radeona
9000pro i po zaladowaniu domyslnych z Win7 nie mam wygladzania (wazne -
widac na filmach) i przezroczystosci (mniej wazne). Bywa takze, ze filmy
tna bez tych sterownikow. Ale na XP bez sterow tez cielo.

--
Pozdrawiam,
  Andre