Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 08:45:04 MET DST

Grzegorz S pisze:

> Przez zakupem można poprosić sprzedawcę o wydruk strony diagnostycznej, tam jest
> licznik wydrukowanych stron.
>
> Z doświadczenia podam, że HP LaserJet serii 2100 i 2200 po wydruku ponad 160tys stron
> radzą sobie doskonale, bez śladu zużycia.

Ja mam w domu HP LJ1100 z licznikiem ponad 300 tyś. kopii i działa
doskonale. Toner sobie dosypuje sam, dokupiłem do niej za 20 PLN na
alledrogo printserwer oryginalny HP i działa przez sieć jak talalala. Od
czasu do czasu trzeba wymienić w niej rolkę i separator. Problemu z
folia na grzałce jeszcze nie miałem, ale jak się drukuje na papierze bez
zszywek czy innych spinaczy to nie ma prawa się ta folia uszkodzić :)
Fakt że drukarka jest wolna jak muł, ale na domowe potrzeby sprawuje się
zarąbiście i co najważniejsze zajmuje mało miejsca na biurku. Moją
inżynierkę i magisterkę wydrukowała bez problemu w paru kopiach, fakt że
trwało to długo, ale dała radę bez problemu