Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 08:30:38 MET DST

RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Nie znam 4000 z dwu pozostałych polecał bym 1200 bo ma dwa
> wejścia, klasyczne gniazdo LPT i USB. Jak kiedyś zmienisz
> komputer będzie jak znalazł, w nowych płytach ostatnio nie
> montują gniazd LPT i COM.

A może HP LaserJet 2200DN
Sam mam taką z demobilu.

- Ma łącza: LPT, USB, Ethernet, IrDa
- Drukuje 18 stron A4 na minutę,
- Ma wbudowany PostScript Level 2
- 1200x1200 dpi
- Drukuje w dwustronnie dupleksie,
- Nie wymaga długotrwałęgo nagrzewania,
- Sterowniki wbudowane w Windows (przy podłączaniu
przez USB z różnych laptopów brak instalacji to
duża zaleta)

Licznik mojej pokazuje 151105 stron i działa
absolutnie bez zarzutu i inne tego typu z którymi
mam do czynienia działają również bezproblemowo do dziś

Na allegro chodzą w okolicy 300zł z nowym tonerem.

--
gs